måndag 30 september 2019

Vecka 40 2019

Under målet Normer, värden och inflytande arbetar vi med respekt. Målet; "Jag står för det jag gör och säger. Jag respekterar att andra inte är och tycker som jag." 

I värdegrundstrappan uppmärksammar vi - jag använder ett vårdat språk.

Grupp 1 och 2
                Var:               Vad:
Måndag:   Lekparken.     Hinderbana i gymnastiksalen.
Tisdag:     Lekparken.     Titta på UR-klipp om tolerans.
Onsdag:    Lekparken.     Pyssel. 
Torsdag:   Lekparken.     Fri lek och kojbyggen.
Fredag:    Skolskogen.    Tillbaka vid skolan ca 15.30.

Kom ihåg: Höstlovslappen, regnkläder.

Annat: Utefritids saknar: spik, träspill, dockor till dockteater, raggsockor till käpphästbyggen. Har ni något att bidra med vore det toppen!

Vänligen pedagogerna på Utefritids

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar