måndag 7 oktober 2019

Vecka 41

Grillade smörgåsar i Skolskogen i fredags.
















Under målet Normer, värden och inflytande arbetar vi med respekt. Målet; "Jag står för det jag gör och säger. Jag respekterar att andra inte är och tycker som jag." 

I värdegrundstrappan uppmärksammar vi - jag använder ett vårdat språk.

Grupp 1 och 2
                Var:               Vad:
Måndag:   Lekparken.     Gymnastiksalen.
Tisdag:     Lekparken.     Titta på UR-klipp.
Onsdag:    Lekparken.     Pyssel. 
Torsdag:   Lekparken.     Fri lek och kojbyggen.
Fredag:    Skolskogen.    Tillbaka vid skolan ca 15.30.

Kom ihåg: Du har väl lämnat in höstens schema? 

Glöm inte kläder för kallt/blött väder. Förra veckan hade vi några elever som vägrade sätta på sig regnkläder. Nu kommer höst och vinter med regn, rusk och kallt väder. Vi gör vad vi kan för att de ska klä på sig men kan inte tvinga dem så påminn gärna hemifrån också. Skulle ni råka glömma kläder har vi extrakläder, det är inte meningen att någon ska behöva vara kall och blöt. 

Annat: 

Vänligen Sara, Camilla, Lina, Arvid, Mathias och Carin på Utefritids

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar